onsdag 14. desember 2011

Ny dille...??

Er vel redd for at det ble en ny dille, dette med å hekle tøfler...
Veldig raskt gjort, også så gode og varme og ha på føttene!!

Disse er ca str 28, som snuppa på 5 1/2 år fikk.
Hun har de på så fort hun er oppe om morgenen, og hjemme på ettermiddagen.
Så der gjorde jeg hvertfall noe riktig!!

De er litt mindre enn str 38, som er de blå...
De blå (mulig de havner under juletreet til noen...), har fått litt høyere "hals",
noe som gjør at de varmer litt oppover ankelen, og det er veldig godt!!

Disse lilla med grå "hals" håper jeg mottakeren vil sette pris på,
vet hun ønsker seg varme til føttene...


Disse blå har også fått høyere "hals"...
Disse vet jeg ikke hvor havner enda...

Håper alle har hatt en flott onsdag!!

Jeg skal nyte kvelden, og fridagen imorgen.
For etter det, skal jeg jobbe 8 dager i strekk, før det endelig blir JUL!!



1 kommentar:

  1. Herlige tøfler og så mange du har rukket å heklet. Her går det i nisseluestrikking for tiden.
    Ønsker deg en fin kveld
    Klem Tone

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!