søndag 17. juni 2012

Fremdrift...

...på kjolen til den store, lille jenta mi!!

Skal "hilse" og si hun gleder seg...
Parallelt med min hekling, så hekler mormor (min mor) også en kjole til henne
(smittsomt, tror jeg...hehe...) Så du kan tro hun er heldig!!


Har kommet litt lenger nå, for dette bildet ble tatt tidligere i dag!

Jeg hekler fra under armene og ned, men tror jeg må hekle på litt på toppen her,
for å felle noen masker...er redd den er litt for vid, for min spe 6-åring...
Men det får vi tilpasse etterhvert! Veldig lett og justere på, hvertfall...

***

Tusen takk for hyggelige kommentarer og nye følgere!!
Det varmer veldig med noen ord!

Håper alle har hatt en like koselig søndag som oss!!

2 kommentarer:

  1. Den tror jeg blir super fin. Heldige hun som får to hjemmeheklede kjoler.
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Den blir bare lekker! Skjønner jenta som vil ha lillafarger, for det er så fint!
    Jeg hekler innimellom, men hekling sliter mer på hendene enn strikking, men godt med variasjon;)
    Ha ei fin uke videre, klem fra meg;)

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!