fredag 17. august 2012

Mer ferie...

Det er ganske så deilig med ferie, og uheldigvis varer den kun ut uka!!
Vi har vært noen fine dager i Karlstad, og vært på litt "harryhandel"!!

Vi var i Mariebergsskogen og det var en flott park,
som anbefales av alle med små og litt større barn.

To store flotte lekeplasser, og en liten dyrepark, med helt vanlige husdyr,
som vi kunne gå helt inn til, og klappe og kose med!!

Herlig, herlig for både små og store!!

***
Etter det ble det et par dager hjemme, før ferden gikk til Skjåk,
og vi var i et skikkelig flott bondebryllup på lørdag!


Tusen takk for et herlig bryllup
♥ ♥ H & V ♥ ♥


***
Etter bryllupet dro vi ikke lenger enn til Namsos,
der hvor min manns søster og hennes familie bor!
Vi ser hverandre omtrent et par ganger i året, og det er like hyggelig hver gang!
Det ble noen fantastisk fine dager der, da været var strålende sol!!


Et snev av den flotte nye hytta de har bygget på ei øy i Namsenfjorden!
Innflyttningsgave fikk de også, som jeg heklet kvelden før vi dro til øya for andre gang...


Ble veldig godt mottatt!!

Ellers har jeg heklet litt på julegaver til niesene mine (er absolutt ikke ferdig...)
Og strikket kluter...kommer bilder sendere...

Ellers har jeg heklet på en egenkomponert topp/genser/tunika...
Vet ikke helt hva jeg ender opp med ennå, så tiden får vise, når jeg blir ferdig...

Bildet har jeg tatt på et svaberg på øya...

Nå skal jeg nyte helgen, før det blir jobb igjen over helgen!!

Håper alle får en flott helg!!

1 kommentar:

  1. Høres ut som en innholdsrik ferie.
    Flotte lykter du laget, skjønner godt at de ble godt mottat.
    Klem Tone

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!