fredag 21. september 2012

Ny dille..???

Utrolig fort gjort å få dilla på noe nytt gitt...
Mannen er litt oppgitt... hehe...
 
For leeeenge, lenge siden kjøpte jeg noe utstyr på etsy.com,
så jeg kunne lage magneter...(har bestilt mer...hysj...)
Men i mangel på en fungerende arbeidsplass, lot jeg det bare ligge der...
 
Mens jeg var i Tallinn, så benyttet mannen sjansen til en IKEA-tur
 helt alene, for barna var hos mine foreldre...Da ble det orden på
arbeidsplass for meg også...Et Micke -bord på meg...
Så fridagen min igår gikk med på å organisere litt...
Og da fikk jeg endelig satt meg ned til å prøve å lage magenter da...
 
Rosarutete stoff etter min kjære mormor, ble de to første!
 
Også et stoff etter mormor
 
En med stoff, og den andre var opprinnelig en knapp,
men limte fast en magnet bak, og vips; en pyntemagnet det også!!
 
 
Cola-flaske-korker er kule med pålimt magnet!
Tenker disse på fine og kunne ta med seg på julemessa jeg skal delta på!
Og det blir jo laget mange flere...
 
Nå ser jeg frem til å få helg etter jobben imorgen!
Da blir det tivoli først, også avslapping når vi kommer hjem!!
 
Ha en fin helg alle sammen!!
 
(Tusen takk for alle søte kommentarer!! Setter stor pris på alle!!)
 


4 kommentarer:

  1. Stilige magneter! Så fin arbeidsplass du fikk av mannen din! Fint å ha en plass å jobbe med yndlingsaktivitetene! God helg til deg! :-)

    SvarSlett
  2. Så deilig med god arbeidsplasso og knall tøffe magneter.
    God helg
    Klem Tone

    SvarSlett
  3. Tallinn har jeg aldri besøkt, men det skulle jeg gjerne..flotte ting derfra under her, og det var sikkert godt å komme hjem til nytt arbeidsbord;)
    Så artig med de magnetene, tøffe!
    Ha ei god uke, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  4. Så gøy med en ny dille, og disse var jo veldig søte, da!

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!