onsdag 21. november 2012

Nye lyslykter!

Har laget noen flere lykter den siste tida, da jeg har hanglet litt med forkjølelse!!
Klargjøring til julemesse er i gang, så disse får også være med dit!
 
 Blå med hjerter
 
Grønne med hjerter
 
Lilla med hjerter
 
Synes disse er søte, om jeg skal si det selv!!
Og hvis de ikke blir noe salgssuksess i helga,
så bruker jeg dem ratt selv!!
 
***
 
Også trenger jeg tips ang kjøpe mer lagringsplass til bildene mine...
Jeg er ingen kløpper på data, og det jeg har prøvd meg på, virker helt merkelig!
Kan noen hjelpe meg?
 
Ha en fin onsdagskveld!!

5 kommentarer:

  1. Kjempe flotte lykter.
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. God bedring!

    Jeg laster opp bildene mine på flickr, og så kopierer jeg bildet over i min blogg med å først sjekke at innlegget står i html-modus (ved nytt innlegg kan du velge enten skriv eller html) og så kopierer jeg bildeadressen som jeg finner ved å trykke share og finne bildeadressen i feltet som dukker opp da. (Der kan man velge hvilken str og) og så limer jeg inn i bloggen de bildene jeg vil bruke. Etterpå skifter jeg til skriv- modus igjen, og legger inn tekst.

    Det tar litt tid i starten, men du kommer fort inn i det, og da har du masse plass, siden bildene ikke ligger og tar opp plass på siden lenger, men på Flickr.

    SvarSlett
  3. Flotte trekk!
    Har hatt noen problemer selv med plass da jeg fikk ny pc..noe skjedde da.., men jeg skriver i Windows Live writer, og da ser det ikke ut som jeg belaster "kontoen"..og så forminsker jeg alle bildene i Picasa...håper du finner en løsning, for hvis ikke, er jo alternativet bare å slette innlegg eller å kjøpe plass...
    Ha ei fin uke videre, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  4. Hei,
    Kjempeflotte lyslykt trekk.
    Har sett nedover bloggen din...utrulig mykje fint du har laga.
    Har hatt same problemet sjølv ,hadde brukt opp kontoen på picasa. I utganspunktet er det meir enn nok plass det ein får gratis tilgjengelig der. Men du er nødt til å forminske bilda når du lastar dei inn i picasa. Lastar du dei inn i full størrelse blir det fort fullt.
    Håper nokon kan hjelpe deg med dette.
    Ha det fint.

    SvarSlett
  5. Hei.
    Så fine lyslykter du har laget.:)
    Du er flink,flott blogg.
    Klem Mette.

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!