fredag 26. juli 2013

Ferieproduksjon...

I ferien nordover, satt vi mange og lange timer i bil,
ble noen korte/lengre ventetider ved kaja,
 i påvente av både den ene og andre ferja skulle dukke opp!
Ikke altfor lange køer, heldigvis...
 
Ei øy som en av ferjene passerte...
 
Og tålmodige unger, de har fått masse ros for lite masing og klaging...
 
Dette har ført til at jeg kunne hekle herifra til Bodø og ned igjen,
ikke uten stopp, for jeg måtte jo gjøre litt annet også,
som å beundre vakker norsk kystlandsskap!
 
Men noe av det jeg har heklet på turen,
er disse gryteklutene i vaffel-mønster.
Disse ble til på Torghatten Camping...og ble gitt til min svigerinne i besøksgave av mine foreldre (som var med på turen, sammen med svigermor).
Mamma strikket tre kluter i den mørkeste blåfargen,
og jeg heklet 8 glassbrikker til i samme lyse.
Snill som hjalp mamma, ikke sant...?? Hehe...
Glemte å ta bilde av hele smørja, men svigerinne og svoger ble veldig fornøyd!
De manglet noe i denne rette fargen, til sitt nye kjøkken!! (Heldiggriser)
 
Ellers var jeg også litt ekstra snill mot mamma,
for hun fikk denne av meg
Hun ble så fornøyd med den blå her, som jeg heklet fra Grimstad og oppover,
at hun ville ha en maken, men hvit! Så den fikk hun, selvfølgelig!
Nå har hun laget en turkis til seg selv også...
 
Og jeg har laget noe nytt til meg selv også,
men det får du se en annen dag!
 
Bilde tatt i dag, på vei hjem fra Hunderfossen Familiepark, ca kl 18.
Var litt hett å være der i 8 timer i dag, men vi har kost oss, både små og store!!
 
Ha en god sommernatt!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!