lørdag 24. august 2013

Skapet fra mormor!!

For snart tre år siden, døde mormor, et nært og kjært familiemedlem.
Pga sykdom sovnet hun stille inn!
 
Heldigvis har vi mange gode minner, og noen kjære eiendeler fra henne!
Jeg fikk blant annet med meg et ganske så stort skap!
(Ja, ting tar tid...skapet har stått leeenge i garasjen...)
 
Det har stått i kjelleren til mormor i årevis, og har rommet litt av hvert!
Har vært hyller, men de valgte jeg å hive, for så å få laget meg noen nye!
 
Sånn ser det ut før malingen tar til!
 
Fant frem gamle oljemaling i husfargen, for dette må tåle å stå ute!
Tenkte det skulle få romme hageredskaper og leker på verandaen.

Her har det fått ett strøk, og det blir veldig bra!
Nå tok jeg siste strøk i går ettermiddag,
 så snart får dere se ferdig resultat!


Dører også, så man kan skjule litt rot!
(Er rot i garasjen også, ser jeg nå...)
 
Ser frem til å bli ferdig både med det ene og andre nå fremover!!
Har som mål og ha huset klart til kaffe og kaker til bursdagen min, om ca 3 uker...
 
Mye jobb gjenstår, så tiden vil vise om vi rekker det!
 
Men nå skal jeg ut med flere fra jobben og senteret der jeg jobber!
Vi skal på Sommerslagerne", som er en lokal gjeng fra Gjøvik-Toten,
som har laget et sensommer show for 10de året på rad, med latter og sang!
 
Gleder meg!!
 
Ha en fin lørdagskveld!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!