lørdag 28. september 2013

Fargerikt!

Ferdig heklet teppe!!
 
Dette har tatt laaaang tid å ferdigstille, litt lei bestemor-ruter igjen nå
etter at jeg har heklet 112 stk her...
 
 
Men jeg er storfornøyd!
 
Har brukt 37 farger inkl hvit, av Drops Muskat bomullsgarn.
Fikk 3 ruter pr nøste, men hvis dere legger merke til det, er det bare èn hvit rute!
Dette er for å få det til å gå opp,
ellers hadde jeg tenkt å bare bruke hvit til sammen-hekling og kanten rundt.
 
Fargerikt teppe til vinter'n ble det i allefall!!
 
Nå skall jeg nyte ei uke med høstferie!!!
 
God ferie til dere som har det...
 
Ha ei god natt!

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med ferdig! Deilig og fargerikt!

    SvarSlett
  2. Herlig gladteppe! jeg har også planer om et teppe med bare ensfargede ruter..sparer seg litt trådfesting da ;)

    Nyt oktober videre, klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Kjempefint teppe! Og alle de fargene gjør det til et teppe å bli glad av :)

    SvarSlett
  4. Nydelig teppe,flink er du.:)
    Klem.

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!