søndag 6. oktober 2013

Grytekluter og kluter

Etter at skuffelsen om ingen julemesse-deltagelse for min del, hadde lagt seg,
fant jeg ut at jeg skulle lage litt som jeg fornyet Epla -butikken min med!
 
Har ikke lagt ut noe nytt der på månedsvis, men selger plutselig noe,
så kjøpere finner butikken min likevel, og det er jo stas!
 
Så nå hekler jeg bare det jeg har lyst til, og når jeg har lyst (hele tiden...)
 
Grytekluter i vaffelmønster er så fint,
og heklede kluter er veldig gode å bruke!
 
Julefargene her
 
 
 Advent, eller som min mor sier: fine hele året!
 
Grå, som passer uansett!
 
Har flere farger i produksjon, for dette er jo moro!!
 
Dilla...?? Ja, du kan vel si det!!
 
Ha en fin søndagskveld!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!