mandag 24. februar 2014

Vinterferie!

Og vips, så er OL over, også er vinterferien her!
Det betyr herlig fritid, litt alene og litt sammen med ungene!
Men forrige uke, så gjorde jeg ferdig en OL-lue som nabo'n min gjerne ville ha.
I mangel på orginalgarn, ble hun godt fornøyd med en litt mørkere variant!



Også fant jeg igjen 2 nøster svart babyull, og litt lilla rester,
 så da ble det en lue til på meg også!

Jeg er veldig glad i lilla, så da kjøpte jeg meg likegodt
en ny jakke på "jakkekuppet" til Stormberg.
Valget falt på denne, og jeg kan nesten ikke vente til jeg får den!!

Bilde lånt fra Stormberg


Nå skal jeg gjøre barna og meg selv klar, så skal jeg kjøre de til mormor og morfar på en mini vinterferie, så jeg kan rydde litt i fred i bod og kjellerstue!
Trengs etter at oppussing av bad og soverom ble ferdig tidligere i høst...


Så håper dere får en flott mandag!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!