søndag 27. april 2014

Loppis!!

Med sommertemperaturer ute og sol til langt utpå kvelden,
så er det vanskelig å tro at det fortsatt bare er april!!
Men klager ikke...

Med våren følger også loppemarkeder rundt omkring!
Jeg har vært på et i dag, siden gårsdagen ble tilbrakt på Ikea og i bil til og fra...

Denne mugga fikk jeg av mamma for en tid tilbake,
men har glemt å vi se frem.
Så over på loppisfunn...

Var heldig og fant dette sausnebbet der, som da er samme som mugga over!
Sikkert flaks. Tenker det blir fint med blomstereng-blomster i mugga,
og en liten husfred i sausnebbet!!


Disse små "brettene" er som tre ti-ere i diameter,
så aner vel ikke hva jeg tenkte med dem,
men søte er de, og det kan vel settes te-lys på de! 

Jeg elsker tinn, og disse måtte jo også bli med hjem!
Fine å ha litt twist eller noe i...


Små glass, til hestehov, blåveis og te-lys....tenker jeg!!


Små skåler til "litt" snop
Også en søt skål

Måtte jo ha med en farget skål hjem også!


Også disse da!
Fantastisk fine lysestaker, i en herlig blå farge!


Det var dagens fangst!!
Så får tiden vise, om det blir flere loppiser fremover...

Ha en super søndagskveld!!

1 kommentar:

  1. Hei, Mona. Tusen takk for fine ord om gardina mi :) Veldig kjekt å sjå at så mange likar den :) Sjølv er eg kanonfornøgd, og alle i heimen likar den veldig godt :) Afrikanske roser blir det nok mange av framover ;)
    Mange fine loppefunn her. Sjølv har eg ikkje kome skikkelig i gong på loppefronten enno, berre rasar innom alle gjenbruksbutikkar eg kjem forbi. Men finn mange skattar der òg :)
    Fin veke til deg og dine :)
    Klem, Kristin

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!