fredag 11. juli 2014

Litt maling måtte til!!!




Så tidlig som i januar, fikk vi plutselig lyst til å male denne veggen under her,
en relativt liten vegg bak tv'n!
Vi stod å skulle velge farge, og ble enige til slutt!
Om denne blå! Synes den ble veldig bra,
og mye bedre å se på tv også, når veggen bak er mørkere!
Mange synes fargevalget var dristig, men det ble sååå bra!


Foruten alle uglene jeg hekler, skal jeg hekle et teppe til min kusine,
og det blir spennende å se resultatet, for det er ikke noe vanlig rute-teppe!!
Så vent å se!!


Oppi all veggmalingen, fikk jeg "blod på tann", og måtte sette farge på litt mer!
Som denne hylla i trappa vår!

Og hylla vi har nede i innerste gangen!
Disse rommene hører liksom sammen, da alt har samme farge...
så nå venter jeg bare på at resten kan males!


Og premien ble...moreller fra eget tre i hagen!!
De smakte veeeldig godt!


Ha en super helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!