torsdag 5. februar 2015

Fana til barna...!!


Unga ønsket seg hver sin fanagenser, så da strikket jeg da...
Den rød til Victoria, og den ble litt stor (passer akkurat til meg)...

Så neste gang, husk å se på antall masker, cm og
størrelsen på ungen før man setter i gang...
Men jeg gjorde noe rart i fellinga,
så jeg skal ta den opp igjen nedenfor stjerneborden....en dag!!
Haster jo ikke, da den ikke passer på et par år...kremt...


Samtidig startet jeg jo selvfølgelig på den til Tobias....
Tror dere den også ble litt stor da...jada, passer til Victoria!!

Må jo bare le av det hele...men trøsten er at den minste genseren
passer raskere til Tobias, enn den røde til Victoria!!
Så jeg fikk beskjed om å strikke en nancy til henne, som passer...
og nå er jeg i gang, og har sjekket antall masker,
cm på henne og det skal gå så mye bedre!!!

Men alt i alt, godt fornøyd da!!

Ha en fin dag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!