lørdag 30. april 2011

Trøstepremien kom...og litt stavangerflint!!

Her er trøstepremien jeg vant hos Komadyret, og hennes give away!!
Nydelig garn og superflott sjal-nål :-)
Spennende å se hva jeg kommer til å lage ut fra dette...sjokoladeeggene
har fått bein å gå på hvertfall!!

Ellers har vi vært hos min farmor og farfar på middag idag, alltid like hyggelig!!
Der fikk jeg se til min store overraskelse at hun har skapene fulle av dette serviset i Stavangerflint:



Og jeg var kjempeheldig som fikk med meg denne gryten med lokk,


og denne flotte te-kanna!! Dette heter Kon-Tiki!
Jeg trodde hun bare hadde dessert-skålene som vi bruker nesten hver gang vi
er der på middag!! Så det vanker mer av dette på meg etterhvert!! Hurra!!

Resten av kvelden skal vel tilbringes med heklenåla!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!