mandag 27. juni 2011

Oransje...

Etter oppfordring fra flere blogger, så får jeg også vise frem det lille
 jeg har av oransje i heimen!!

Det er ikke mye, men det har en liten betydning for meg...

Denne vasen fant jeg hos mormor, når vi ryddet der! Den ville jeg ha,
fordi jeg synes den var utrolig kul...og en knall farge!!
Mamma og tantene mine synes den er "stygg som juling",
som vi sier her på toten ihvertfall!!
Og stusset litt på at jeg virkelig ville ha den med meg!!
Den er et kult innslag her hos oss!!

Også har vi dette da...

...som er et gammelt og retro dynetrekk!! Fikk det av mamma for noen år siden,
da jeg ikke hadde strykebrett...og nå bruker jeg det som
strykeunderlag til pressing av hekleriene mine!!
Veldig nostalgisk for meg, da jeg har vokst opp med det!

Har du noe oransje da??

Ha en fin mandag!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!