lørdag 26. mars 2011

"Bestemor-swap"

Jeg har jo meldt meg på bestemor-rute swap hos Olavas Verden, og i den forbindelse har jeg valgt meg ut disse fargene. Det er bomullsgarnet Bomull Sport fra Gjestal og heklenål nr 3. Vi skal hekle minst 15 ruter, som måler ca 18x18 cm og har 9 runder med staver.



Som vanlig så får jo jeg "ånden" over meg, så jeg er jo godt over halvveis...og det bare 6 dager etter at påmeldingen ble gjort...Fristen for å sende dem til Olava er 15.juni. Tror jeg skulle rekke det!!!
En liten snik-kikk får dere her:


Liker godt fargene selv, og det er jo litt av poenget. Hadde selvfølgelig ikke nok garn av alle fargene, så det resulterte i en netthandel hos Spar Kjøp for å handle mer garn, og det er jo ikke meg imot :-)

1 kommentar:

  1. Skal si du har kommet godt igang allerede, flotte ruter!

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!