fredag 25. mars 2011

Framgang flettestrikking...

Har endelig startet med flettestrikking, og det var sannelig lett...overraskende lett faktisk! Også er det jo kjempemorro når du ser mønsteret komme frem etterhvert...Men fingrene merker godt at det er noe annet og holde i, så jeg stivner jo helt når det får gått en stund. Men jeg vet det går seg til...heldigvis :-)

Så her er gårsdagens resultat:

Dette skal bli en putetrekk har jeg tenkt, som jeg skal strikke for-og bakstykke i ett, og sy sammen sidene. Så blir det vel kanpper som åpner og lukker. Og for ordens skyld, det er lilla garn...

4 kommentarer:

  1. heldig er du som har fått boken! jeg venter fortsatt... :/

    SvarSlett
  2. Da har du noe å glede deg til da! Den er utrolig bra, synes jeg!! Håper du får den rett over helgen da :-)

    SvarSlett
  3. Wow, så fint! jeg er helt enig med deg - det er ikke vanskelig i det hele tatt - tar bar litt tid:) Jeg har strikket i nesten 2 år, og strikket fletter for første gang for 1 mnd siden. Har gruet meg så fælt! Og nå angrer jeg på at jeg ikke startet tidligere, for resultatene blir helt supre. Og det blir nok denne puten og:)

    SvarSlett
  4. Helt sant, jeg også angrer på at jeg ikke har startet før med fletter..har strikket i mange år, men det er det å lære noe nytt da...

    Måtte til og med begynne på trekk nr 2, i rosa, da butikken var utsolgt for lilla garn...Så nå er jeg igang for fullt, og det er så morro å se resulltat!

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!