tirsdag 12. april 2011

Brukt-funn...

Siden det er dårlig med haugevis av loppemarked rundt omkring her jeg bor, så
må jeg finne meg i de markeder som er!! I helgen var det brukt- og antikkmesse her.
Så snill som min mor er, så fant og kjøpte hun dette tinn-settet til meg!

Syns det er råflott!!

Sukkerskålen er så stor, at man kan ha et stort te-lys oppi der...





Dette er et større bilde av  den ene foten.
Flotte detaljer.

Kostet litt gjorde det, men det står
stemplet under at det er ekte
gullsmed-tinn, så da er det kanskje
ikke så rart!! !

Men det spiller jo ingen rolle for meg...hehe...






Ellers var jeg veldig heldig å finne dette Donald-settet:


Har en kopp fra dette settet fra før (fra min far), som er like hel (koppen her er det
et langt skår i). Så da var det kjempegøy å finne alle delene!!

Også kom jeg over denne stettbollen i opalin:

Den er ganske stor i diameter, så det er plass til masse lørdagsgodt!!
Godt fornøyd med helgens runde.

2 kommentarer:

  1. Så flott det tinnsettet var, tinn tror jeg faktisk er på full fart inn igjen;)..ikke enkelt med alle svingningene:O)
    Nyt dagen videre, klem fra meg;)

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!