fredag 1. april 2011

En sau ble....

"født" igår!!
Har lenge lurt på hvordan saue-rangla skulle se ut, og vet ikke om jeg er
helt "ferdig" med den, (har litt problemer med ulla...), men her er førsteutkastet...


...det morsomme er at den er bortbestilt, men det kan hende at en ny utgave kommer i
epla-butikken min etterhvert!!
Har også hatt noen rangle-ufo'er liggende, som jeg endelig fikk gjort ferdig igår...


Det var denne gjengen...noen varianter av disse ligger allerede på epla,
så jeg legger ikke disse ut foreløpig. Er vel bare kaninen og frosken som er litt
annerledes...men om noen er interessert, så selger jeg dem!
Bare å gi et pip i kommentarfeltet :-)


1 kommentar:

  1. Så søt den var <3
    Og de andre er kjempefine også!! :D <3
    Ha en nydelig dag :)
    Hilsen Katrine

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!