tirsdag 27. mars 2012

In progress

Min heklede tunika, nærmer seg litt mer ferdig...
Veldig morro å hekle, for det vokser veldig fort!!


Hekler forstykke og bakstykke litt paralellt,
for da føler jeg ikke det blir så mye å "ta igjen"...
Hekler opp et nøste, før jeg bytter...


En annen fordel med å gjøre det på denne måten, er at jeg har kontroll på hvor mye
garn jeg har igjen, iforhold til hvor lang jeg vil ha tunikan.
Har bare 9 nøster i samme innfarging, så jeg tror det holder,
når jeg nå har begynt på nøste 4!!

Når jeg nærmer meg slutten nå,må jeg ha hjelp av mamma,
for jeg er ingen kløpper til å lese mønster ennå...

Jeg har også planer om flere heklede klær til meg selv, for dette var morro!!
Kanskje lilla neste gang...??

Ha en flott tirsdag!!


1 kommentar:

  1. Gleder meg til å se ferdig resultat. Denne tror jeg blir fiiiin.
    Klem Tone

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!