søndag 1. april 2012

Tunika

Den siste uka, har jeg kun heklet på tunika'n, og heller ikke startet på noe annet
heklerier etter at jeg startet i det hele tatt!! Det er rekord...

Ikke har jeg stresset heller, med tanke på hodepinen
(som forøvrig har vært fraværende de siste dagene....)

Måtte ha litt hjelp av mamma, når jeg kom til mer kompliserte greier i oppskriften...
Hun hjalp meg gjennom det i løpet av kort tid, og jeg kom videre på det "store verket..."

Veldig morro og se at det nærmer seg slutten, og jeg gleder meg veldig til å kunne
ha den på meg ved en passende anledning!!

Og som pappa sier, så er jeg prikk lik min mamma når det gjelder håndarbeid...,
for jeg har allerede et annet prosjekt i hodet mitt
(tegnet sånn nogenlunde ned på papir...), og garnet ligger klart...
Spørsmålet er: Klarer jeg å vente til jeg er helt ferdig med tunika'n, før jeg starter???

Neste oppdatering håper jeg resultatet er klart!!!

Ha en fin palmesøndagskveld!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!