torsdag 19. april 2012

Venteprosjekter

Det går litt smått med heklingen om dagen, men det går fremover!
Er på jobb igjen, og det går kjempefint!
"Bare" ett 24-timers migreneanfall på 14 dager nå...

Dette er kjøkkenkluter...
Den røde hadde ligget som en ufo veeeeldig lenge, så jeg tok den frem
og har heklet på den innimellom. Måtte til og med rekke opp igjen noe,
da jeg ikke helt fattet hvilke masker jeg hadde brukt!! Men det fant jeg fort ut.

Så plutselig var jeg igang med en ny klut (den blå), for det er et artig mønster!
Fin å ha som attått-hekling...
Skal ikke utbrodere det her nå, men om dere vil ha det,
så kan jeg lage et innlegg senere med oppskrift!
Rop ut!

***

Etter at jeg la ut tunika'n min på ei strikkeside på facebook,
var det mange som likte hva jeg hadde laget!
Hun ene likte det så godt, så hun spurte om jeg ville hekle maken en til henne!!
Så klart jeg ville det!
Garn ble handlet inn og jeg er godt igang.
Men det er ikke sååå morro nå, som første gangen, det må jeg innrømme...
Men jeg vet jeg gleder ei, og det gleder meg!!

***

Og i og med at jeg har fått et prosjekt til gående, så har jeg lagt dette prosjektet
litt på sidelinja...men dere skal få se så fort jeg har noe mer å vise frem!!
Det er blitt større...

Ha en super torsdagskveld!!

3 kommentarer:

  1. Det er artig å hekle/strikke kluter - det er sånn arbeid som det er greit å ha liggende i veska det :-)

    Så artig at du fikk så bra respons på tunikaen din da :-D

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  2. Skjønner godt du fikk respons på tunikaen, den var j kjempe fin.
    Slike kluter er så herlige, legg gjerne ut mønster hvis du har anledning.
    God helg
    Klem Tone

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!