tirsdag 24. april 2012

Nytt garn...

...og nye muligheter!!

Bestilte en hel masse garn fra Strikkenett til en billig penge, etter at jeg
oppdaget en link på en facebook-side...Skumle greier...

Akkurat som jeg ikke har nok garn, eller mangler noe å lage for tiden...hahaha...

Garnet heter Drops (hjerte) You
Hele kr 6,- pr nøste, og det er en blanding av bomull (50%) og polyester micro (50%)

Aner ikke hva jeg skal lage av alle disse 45 nøstene, men finner vel på noe.
Jeg kjøpte 3 nøster av 15 farger.

Noen som har tips?
Regner med garnet er supert til kjøkkenkluter hvertfall...
men jeg kan ikke bare lage det heller!!

***

På søndag feiret vi mamma og pappas 35-års bryllupsdag (litt på etterskudd riktignok,
(riktig dag er 16.april), med middag på et veldig hyggelig sted som heter Skumsjøen, med nydelig mat og koselig bevertning.
Etterpå ble det bløtkake hjemme hos mamma og pappa
Trenger vel ikke legge til at denne kaka var VELDIG god!!

Heldigvis venter ny kake 17.mai, på samme sted!!!

Jeg er hjemme med hodepine, etter tanntrekking igår...og med snuppa på 6år,
som plutselig fikk "Donald-kul" i panna i barnehagen i dag tidlig

Også vil jeg ønske nye følgere og lesere velkomne!!

Ha en super tirsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!