søndag 21. oktober 2012

Litt av hvert...

I går var ungene hos mormor og morfar, mens vi var på jobb noen timer!
Siden jeg skulle hente dem, benyttet jeg anledningen til å se etter flere stoffbiter til magnetene jeg lager...og jammen fant jeg flere gitt!!
 
Tre av stoffene har jeg fra før, men valgte å få med mere!!
Så gleder meg til å ta fatt på flere magneter snart!!
 
Ellers fikk jeg laget noen, når jeg hadde fridag på torsdag!
Noen for enhver smak her også...
 
Tidligere i uka, spurte frøkna på 6,5 år om hun ikke kunne få hekla tøfler hun også....og selvfølgelig kunne jeg jo lage det til henne!!
Kjøpte samme strømpegarnet på Nille, som jeg  har brukt på mine.
Forskjellen er at her har jeg kun brukt enkel tråd!
Trenger jeg legge til at snuppa ble über-fornøyd!!
Hun måtte ha de med på skolen, og vise de frem...det resulterte
i at flere av jentene ønsker seg sånne!
Perfekt for meg, da jeg har bursdagsgaver jeg kan lage og hun kan gi bort!
 
Nå blir det middagslaging her i huset!
Ha en fin søndag ettermiddag!!
 

2 kommentarer:

  1. Så flotte magneter og kjempe herlige tøfler.
    God søndag!
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Du er så flink :)

    De magnetene er morsomme og veldig fine :))

    God søndag!

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!