onsdag 2. januar 2013

Godt nytt år!

 
Så var det et nytt år da, vi skriver 2013...og jeg startet året med migrene...
Så det ble en ekstra dag hjemme på meg!
 
Har glemt å vise dere hva vi ga pappa i julegave!
Det er Marit med bloggen Mathildes skatter, som har tegnet!
Hun er fantastisk flink til å tegne, og kommer garantert til å bruke henne igjen!!
 
Så tusen takk, Marit!
Pappa ble kjempeoverrasket og veldig fornøyd med julegaven!
For de har nemlig en campingvogn med spikertelt i Valdres, og fikk nytt "telt" i fjor høst,
og har lurt veldig på hva de skulle pynte veggen med!!
Men nå lurer de ikke lenger, med dette fargesprakende bildet!!
 
****
 
Og genseren jeg strikker på, jo den er halvveis...må avgårde å få fatt i mer garn først!!
Så er stolt av meg selv, og det ser ut til at jeg blir fornøyd!!
 
Ha en fin onsdagskveld!!
 


1 kommentar:

  1. Håper du er bedre nå.
    Gleder meg til å se genseren.
    Klem Tone

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!