søndag 27. januar 2013

En gammel ufo...

 
Skjønner innimellom at ting tar tid, laaaang tid!!
Til og med litt for lang tid, kanskje...
 
Fant igjen en ufo, fra april 2010...nesten 3 år, faktisk!!
 
6.april 2010 så den sånn ut...
 
 
13.april 2010 så det sånn ut
 
Og det var omtrent sånn jeg fant det igjen, i går...
 
Det skal bli et stort bestemor-rute-teppe i ullgarn!
Garnet har jeg handlet på Nille, så jeg fant ut at siden de nå kjører med
"ta 3 og betal for 2" på garn, så passer det jo bra og kjøpe siste rest og bli ferdig!!
For nå skal det bli en ufo mindre!!
 
Og jeg som har såååå mange planer for videre strikking...
 
Ha en fin søndagskveld!!


4 kommentarer:

  1. Godt å få unna noen ufoer. Blir et flott gla teppe dette da.
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Eg har selv mange UFO'er liggende som eg burde ha gjort ferdig for de tar plass, men orker liksom aldri å ta de frem.
    Blir sikkert et flott og deilig teppe det du holder på med :)

    SvarSlett
  3. Dette blir jo et fin teppe, så det må du gjøre ferdig. Holder også på med et teppe jeg fant nederst i kurven fra i fjor. Godt å få ting ferdig.

    SvarSlett
  4. Heisann, ja, jeg vil gjerne se. Det hadde vært gøy å se "hvordan bildet har det nå" :)

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!