tirsdag 5. februar 2013

Litt av hvert...

Jobber fortsatt med hekle-teppe fra forrige innlegg, det tar litt tid helt rundt...
Bruker nesten et nøste på 100 meter på omgangen,
men det blir sååå fint!! Kommer bilde snart....
 
Ellers så har jeg laget et pannebånd til meg selv, som står i stil med genseren min!
Kjenner at jeg kan felle litt strammere neste gang, men det funker!
God å ha på, er den også!!
 
Ellers strikker jeg en tennbrikketboks-skjuler til min kjære farmor, som blir 75 år på lørdag!!
Ikke lett å finne på noe til de eldre, som har alt!!
Ser nå, at jeg har valgt samme farger, som pannebånd og genser...
Ikke helt planlagt, men det blir bra!
Må bare forte meg å strikke den ferdig!!
 
Også har jeg kjøpt selbu-votter til hennes bursdag også,
som en kunde på jobben har strikket for meg!
De er kjempefine, og hun tar bare kr 150,- for paret!
Det er billig det!!
Hadde ikke strikket for den prisen selv, men hun har sine grunner...
Flotte er de, og jeg er sikker på at farmor setter pris på disse gavene!!
 
Nå skal jeg på jobb snart, og vi skal igang med e-resepter idag!!
Spennende å se om legene også henger med...
 
Takk for alle supre kommentarer og nye gjester!!
 
Ha en fin tirsdag!!
 
(Og hvorfor i alle dager er det noen ord, som blir understreket og gir link til en eller
annen reklame på bloggene våre...?? Irriterende merker jeg....)
 

1 kommentar:

  1. Her var det jammen masse flott på gang.
    Kos deg på jobb.
    KLEM TONE

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!