lørdag 16. februar 2013

Rester...

...ja, det kan brukes til så mangt!
Hadde jo igjen endel garn fra regnbueteppet mitt...og det måtte jo brukes opp!
 
Defor strikket jeg likegodt sitteunderlag, som jeg skal tove i vaskemaskin.
 
 
Det øverste har jeg bevisst valgt 10 riller av hver farge, så det ble "ordentlig", det andre er laget av restene der igjen!! Så nå er det bare rusk igjen...
Er redd det blir flere slike, for jeg har masse ullgarn igjen...
 
Tidligere i uka fikk jeg disse herlige nøstene fra Mauds garn på Lillestrøm.
 
Tre nøster med kauni garn, i fargene EQ, EH og EG.
 
Har tjuvstartet litt på EQ garnet, og synes det gir en utrolig bra effekt...
 Spennende å se etterhvert som ruta vokser...
 
Jeg har startet en uke ferie i dag, og den skal utnyttes til det fulle!!
Når ungene er i b.hage og skole, skal jeg rydde...rydde plass
til oppussing av bad og soverom!
Det krever litt planlegging, da det er mye på sovrommet som må ha ny plass,
og arbeiderne skal drive litt her og litt der! Så godt jeg får litt hjelp av mamma!!
 
Det vil si at hele garnlageret mitt (som per i dag er i deler av et klesskap på soverommet,
må få  nytt oppholdssted ei stund ), men samtidlig lett tilgjendelig for meg!
 Gleder meg vanvittig til det er ferdig!
 
Skal selvfølgelig ta både før, arbeidsbilder og etterpå bilder...
Så gleder vi oss til å få valgt fliser, innredning og alt som trengs...
 
Men først skal helgen nytes litt stille og rolig (tror jeg), hvis jeg ikke plutselig
får "ånden" over meg da, og rydder litt...
 
Ha en super lørdag!!


1 kommentar:

  1. Herlige fargegla sitteunderlag!!!
    Tror det teppet blir supert.
    Kos deg med ferie og oppussing.
    Klem Tone

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!