onsdag 20. februar 2013

Hit, men ikke lenger...

Oh, herlige ferie...
 
Begynte jo med et nøste Kauni farge EQ, og heklet så langt jeg kom.
Ganske så dekorativt!
Har bestilt 3 nøster til i samme garn, så et av de skal jeg bruke på utvidelse her,
og de to andre skal jeg prøve å strikke et teppe!
Tror nemlig jeg kommer lengre, når jeg strikker...
 
Ellers ser vi på og lurer veldig på hva vi skal ha av møbler og diverse på badet,
og nå har vi fått en startdato...hurra for 8.april!
 
Men vi vet vi skal ha det lyst (les: hvitt), og da trenger vi jo litt farger ellers!
Så i samråd med mannen, så har jeg startet på et prøveprosjekt...
Nemlig å hekle ei gardin til det nye vinduet!
Staver og luftmasker er tingen, og mange rester...
Så får vi se om det blir bra, når badet blir ferdig litt sånn i mai en gang...
 
Håper alle har en fin onsdag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!