lørdag 25. januar 2014

Uhu....uhu...

Uhu...uhu...en ugle er født!!

Her om dagen "surfet" jeg i blogger og plutselig så jeg en heklet ugle,
husker ikke hvilken blogg det er i farten, men jeg likte de uglene hun hadde heklet!

Jeg fikk "blod på tann", og måtte bare lage min egen litt store interiør-ugle!
Mønster hadde jeg ikke, så denne ble en prøve-ugle, men godt fornøyd!

Siden det er veldig populært med ugler nå, så kjøpte jeg meg tre søte små også.
Så da ble det en sæt liten familie her på hylla over tv'n! 


Så nå ser jeg rett bort på denne familien hver kveld!

Muligheten for at den blir utvidet, er jo stor...så følg med!!

La også ut denne på facebook-siden min, og fikk vel et par som ønsket seg ugle også!!
Så hvitt garn må handles inn!!

Skal det bli ugle-dilla nå da, eller...

Ha en super lørdagskveld!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!