søndag 10. august 2014

Et lite tips, og noen kluter...


Kjøpte meg en smart ting på HM her om dagen,
den er vel beregnet til sminkesaker,
og tenkte at den ville passe perfekt til heklenålene mine!
Og jeg må jo si at det var utrolig smart...Ikke sant!


Også har det blitt noen heklekluter også!
Klarer jo ikke stoppe med dette mønsteret her nå, så moro og lage dem!

Og alle har et grått hjørne,
siden det startet med at det ikke var nok garn på nøste til hele kluten!

Den blå øverst på nederste bilde, er vel egentlig den eneste jeg kunne hatt nok garn til
(til tross for alle har samme størrelse og garn), men lot den bli litt grå også!


Den hvite og okergule holder jeg på med nå,
må jo ha minst to farger og sjonglere mellom!!

Ha en fin kveld!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!