søndag 17. august 2014

Forandring fryder!!

Har hatt noen messinglysestaker liggende i flere år, tror jeg,
i påvente av at jeg skulle finne på noe lurt!

Også måtte jeg jo få dreisen på denne spraylakkeringen da, så har "øvd" litt!
Ganske så fornøyd med denne fargeklatten jeg fikk her!



I samme slengen fant jeg noen steiner, som også fikk litt farge!

Disse pynter opp ved inngangsdøra!
En herlig fargeklatt som møter oss når vi kommer hjem!!

Har planer om å finne flere og litt større steiner i de rette formene,
som kan lakkeres i artige farger, og kan lyse opp på trappene rundt om i hagen og verandaen!

Her er det ei tredjeklassejente og en førskolegutt,
 som venter på å få starte opp igjen i morgen!!
Spennende!!

Håper alle får en fin kveld, og ukestart i morgen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!