mandag 11. juli 2011

Bestemor-ruter i retur...

Idag kom endelig haugen med bestemor-ruter hjem til meg!! En herlig blanding av farger.
Rart hvor forskjellige vi er egentlig, og kan hekle så ulikt!!
Noen ruter ser jeg faktiskt på som ubrukelige på det planlagte teppe, siden noen av de er supersmå, og ikke vil passe inn på størrelsen...


Og noen har brukt litt annet garn også, så kanskje noen har brukt en mindre heklenål...
man skulle faktisk tro det, så stor er forskjellen...

Her er den søte haugen av "bestemødre"...


Kan se forskjellen her på bildet også på noen av dem...
Kanskje jeg får brukt de til noe annet!!

Fortsatt fin mandag!!



1 kommentar:

  1. En herlig dunge med lapper. Fargerik og flott. Jeg har heklet på en runde på noen for å få de til å passe. Er straks ferdig med teppet mitt. Det blir akkurat passe stort til å slenge over føttene. Har brukt 40 ruter på det.
    Lykke til med ditt prosjekt.
    Klem Tone

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!