torsdag 14. juli 2011

Møøøø

For noen uker siden fikk jeg spørsmål fra en av mine kusiner (på snart 19 år, hihi...),
om jeg kunne hekle ei ku til henne!! Joda, det kunne jeg sikkert prøve på.
Pønsket lenge på hvordan jeg skulle løse dette "problemet", og må jo innrømme at
jeg til slutt fant løsningen, gjennom ei oppskrift på etsy.
Gjorde selvfølgelig ikke helt som oppskriften sa, for det klarer jeg jo aldri...*ler*
Men det ble ganske lik og veldig søt, uansett!!

Hodet...

 Ferdig ku!!

Baksiden, med den lille søte halen!!

Mottaker er svært fornøyd, og da er jeg fornøyd!!

Har fått et annet oppdrag av ei annen kusine på samme alder, om en annen hekleting.
Skal gjøre mitt beste der også...Men der skal jeg nok lage oppskriften selv!!

Ha en flott torsdag!!
Jeg har fri!!

5 kommentarer:

  1. Så utrolig sjarmerende og nydelig!!!
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Så utrolig søt ku! Akkurat en sånn type jeg ønsker oppskrift på... Jeg har kikket litt på etsy.com nå, men finner egentlig ingen oppskrift. Kunne du tipset meg om linken til akkurat denne? På forhånd takk! :-)

    SvarSlett
  3. Unnskyld, jeg fant mønsteret nå! :-) Tror jeg vil velge å gjøre omtrent som du når det gjelder mule-partiet (heter det mule på kuer?), din variant var finere! :-)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for søte kommentarer!! :-)
    Godt du fant mønsteret, Hanne-Sofie!
    Jeg likte heller ikke den mulen, (tror det brukes mule/munn om hverandre), så jeg måtte lage min egen variant!

    SvarSlett
  5. åå for ei skjønn ku! takk for at du deltar på gi-borten på bloggen min :)

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!