lørdag 9. juli 2011

Pute

Blir visst aldri ferdig med disse rutene mine, men morro er det hvertfall.
Denne gangen har jeg laget trekk til en av våre sofaputer!!
(Det er fare for at jeg gjentar dette også...)

Den ene siden ble slik

Har laget en enkel løsning, veldig enkel "søm", på toppen, som er åpningen av trekket,
så da ble det knytt i 2 hjørner, slik at puta har "ører"!!
Har heklet rundt på de andre tre sidene.

Og den andre siden ble slik

Passer veldig godt inn her hos oss, da vi har sort sofa (enn så lenge) og brune møbler
ellers!! Stikk motsatt til de fleste andre hjem jeg leser om her i blogglandia!!
Ser ikke helt fordelen med kritthvite hjem, når man har små barn. De må jo få lov til å utfolde seg, uten at man skal være redd for hvite møbler og gulv...
Tror ikke jeg kunne bodd med slike farger heller, for jeg hater å vaske...

Ha en flott lørdag!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!