tirsdag 20. september 2011

Bordskåner og gaver

Etter to uker med ferie, hvor av en av de ble tilbragt i Tyskland, så har jeg jammen
klart å være litt produktiv også!!

Det ble noen flere bordskånere der nede, pluss deler av et julegaveprosjekt...

Den ene bordskåneren ble seende slik ut:
Fremsiden ble nesten som en blomst...

og baksiden:
Disse her er utrolig morsomme å lage, og ganske fort gjort også!!
Har laget flere, men de kommer i senere innlegg....

***

For jeg lovet jo å vise frem den ene bursdagsgaven jeg har fått også,
som jeg ønsket meg veldig!!

Nemlig disse:
Mummikopper og skåler står høyt på ønskelista mi, og når svigermor
kom hjem fra Finland og rett til bursdagen min, så håpet jeg...

Og gjett om jeg ble glad!!!
Disse med LilleMy på er så skjønne, og jeg digger den rampete jenta!!!

***

Og den 18.september hadde vi 7 års bryllupsdag, som forøvrig er ull-bryllupsdag...
Så da ble jeg overrasket av gubben, men dette nydelige hjertet:

Laget av min venninne og kjempeflinke blomsterdekoratør!!
Hun har brukt masse ull-garn rundt hjerteformen, og pyntet med  høstlige blomster!!


Den får henge ute ved inngangsdøra og pynte opp nå i høst!!
Så får jeg forskyne henne med mere garn, om hun skulle trenge det!!

Her nyter vi siste uke med ferie!!

Ha en flott tirsdag!!





1 kommentar:

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!