tirsdag 27. september 2011

Hvor mange kan det bli...??

Med fare for å gjenta meg selv, så prøver jeg å vise frem enda flere bordskånere!!!
Jada, denne "dilla'n" sitter godt i...
Det er jo bare så morro å finne fine fargekombinasjoner....
Dette fargesprakende garnet var ett av de jeg kjøpte i Tyskland, og synes
det ga et artig resultat!!
Baksiden ble litt mer kjedelig...

Et annet garn jeg kjøpte, var dette...
Og baksiden...

Den turkise fargen på denne, synes jeg er superfin, så det er synd jeg ikke kjøpte mer!!
Men man kan ikke få alt heller, eller...
En spraglete bakside...

En siste kombinasjon idag, som er laget av mitt store garnlager

baksiden...

Lurer på om det er noen som kunne tenke seg noe av dette til jul??
Jeg har flere under planlegging, og noen som er halvferdige...
Så det slutter ikke her...

Skulle strengt tatt heklet noe annet, men det får bare vente...
Ønsker alle en flott tirsdag!!

3 kommentarer:

  1. Hei og hopp.
    Da har jeg funnet frem garn og nål for å prøve meg på disse flotte gryteunderlagene jeg også.
    La ut en link fra bloggen min til din, håper det er greit.
    Ønsker deg en fin onsdag.
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Åh, fiiine. Jeg hadde blitt kjempeglad for å få en slik til jul. Du kan gjerne skrive meg opp på julegavelista di ;D

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!