lørdag 1. oktober 2011

Enda to til...

Denne uka har vært fyllt av jobb, møter og kjøring og henting av unger...
Snuppa har hatt vannkopper, og har blitt passet mest av mormor...
Det har vært litt av en logistikk å få til, men alt ordner seg!!

Har derfor ikke rukket stort på håndarbeidsfronten, men disse to bordskånerne har jeg
klart å få sammen mellom jobb og møte!!

Synes fargekombinasjonen på disse ble kjempefine!!

Den blå - forsiden:

Baksiden:

Den lilla - forsiden:

Baksiden:

Den lilla er nok finere i virkeligheten, for fargene stjal endel lys...

Vil takke for alle hyggelige kommentarer jeg har fått i det siste!!
Det varmer et håndarbeidshjerte stort!! ♥♥

***

Disse bordskånerne kommer jeg ikke til å legge i min epla-butikk,
men hvis noen alikevel har lyst på en eller flere, så selger jeg
dem gjerne for kr 120,- stk + porto.

Grunnen til dette, er at det er Charlotte med Bad Monkey som
også lager og selger slike!!Vil nødig ødelegge for noen...

Ha en super helg!!
(Vi skal pakke ved)


1 kommentar:

  1. Nydelige fargesammensettting. Har faktisk ikke tatt i heklenåla på hele helga, men jeg har noen ferdige snart jeg også.
    Ha en fin kveld
    Klem Tone

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!