mandag 3. oktober 2011

Sekskant og en runding...

Da var helgen over for denne gang, også så fort som den gikk!!
Lørdagen gikk med på å pakke 99 sekker ved, sammen med pappa, så
vi er godt fornøyd med innsatsen der!!

Litt hekling rakk jeg innimellom, så jeg fikk prøve meg på litt herming...

Inne hos Olavas verden fant jeg denne grytekluten, som jeg falt veldig for!
Så da måtte jeg prøve å herme, uten å ha noe mønster...

Ble godt fornøyd med resultatet, og fargesammensetningen er veldig fin!!


Litt nærmere titt:

og baksiden ble ensfarget blå.
Denne var artig å hekle, og gikk ganske raskt! Men tror jeg skal
prøve noen med færre runder, for jeg synes den ble litt stor...
Men det er smak og behag!!


Laget også denne sukkersøte her i rosatoner

med ensfarget rosa bakside.


Håper alle har en fin ukestart!!

 

 

1 kommentar:

  1. Kjempe fine begge to.
    Høres ut som litt av en jobb med den veden.
    Ønsker deg en super uke
    Klem Tone

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!