onsdag 12. oktober 2011

De siste for nå...kanskje...

Enda flere glassbrikker til bordskånerne... begynner dere å bli lei nå, eller...??


Bordskåner + glassbrikker

Glassbrikker


Disse lilla under her, kan jeg tro blir fine å bruke når det er advent!!
Ellers er vel lilla veldig inn for tiden, generelt i interiør...
Bordskåner + glassbrikker

Glassbrikker

Bordskåner + glassbrikker

Glassbrikker

Disse 12 glassbrikkene er de siste jeg har heklet, og nå må jeg finne på noe nytt igjen...
Men lurer på hva det skal bli...

Har jo alltids noen rangler, eller annet småtterier jeg kunne laget til julemessa,
men så var det det da, at det er spennende å finne på noe helt nytt!!
Flere som kjenner seg igjen på det??

Ha en fin onsdagskveld!!

1 kommentar:

  1. Utrolig flotte altså. Gleder meg til å se hva du finner på nå.
    God onsdagskveld
    Klem Tone

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!