tirsdag 25. oktober 2011

Jeg fikk en gave...

...av min kjære mann, når han og lillebror kom hjem fra Kristiansand igår!!

Nemlig disse flotte Selbu-vottene:
De satt som "et skudd" på hendene mine, og jeg gleder meg til kaldere tider!!
Da skal hvertfall ikke jeg fryse på fingrene!!

Tusen takk, elskling!!

Men ikke nok med at jeg fikk da, så hadde han kjøpt votter til hele familien!!
Superfine alle sammen!!
Og han ga bare litt mer enn kr 500,- for alle sammen...det må vel være "røverpris"...

Ha en flott tirsdag!!

(Jeg skal snart på jobb, og håper bedøvelsen snart går ut, fra 
 jeg besøkte tannlegen før idag...)



2 kommentarer:

  1. Heldige dere er. Nydelige votter.
    Klem Tone

    SvarSlett
  2. Hei Mona! Du vant gavekort på 500 kr fra lille martine i give away'en min! Gratulerer! Sender du meg en mail på siljewest@hotmail.com? klem

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!