torsdag 24. november 2011

Engler...

Er litt i produksjonsmodus om dagen, med tanke på neste helgs julemesse!!
Det blir veldig spennende, for vi er 7 hobbygæærne jenter, som har gått sammen, for
å arrangere noe helt for oss selv.

Vi har brukt alle medier vi har tilgang på, like så facebook, som lokalaviser...er såååå glad for at de gidder og skrive om oss før messa, for da får vi litt gratis "reklame" :-)

Siden dagen idag ble hjemmedag, med syk jentunge (feber på 39,5 og hoste),
så benyttet jeg anledningen til å være litt kreativ.

Disse er noe av det

Disse er like fine til juletreet, som til anheng på halskjedet!


Alle disse får bli med meg på julemessa vår, i håp om å få nye hjem!!


Men om noen skulle være interessert i å handle av meg, så send meg en melding.
Jeg tar enten kr 40,- pr stk, eller kr 100,- for 3 stk + porto da...


Hvis de ikke skulle bli solgt på messa, dukker de helt sikkert opp i eplabutikken min!!

Håper alle har en fin torsdagskveld!!

1 kommentar:

  1. Så søte de var. De får nok noen nye hjem på messa vil jeg tro.
    Klem Tone

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!