søndag 20. november 2011

Juletrepynt

Selv om snøen lar vente på seg, så kommer jo julefølelsen mer og mer...Kanskje
fordi vi er midt i oppkjøringen til julemessa vår om 13 dager.

Men jeg måtte hvertfall akutt finne på noe annet å gjøre, enn alle disse rutene jeg holder på med, og saumfarte blogglandia litt etter ideèr (orket ikke klekke ut noen selv ikveld...)

Men hos den danske bloggeren Karen Klarbæk, fant jeg denne oppskriften,
som hun brukte i sin adventskalender i fjor.

Synes disse var sjarmerende og måtte jo prøve selv.
Nemlig mini guirlander, til treet...

Ganske enkelt bare 12 luftmasker og feste sammen. Så de er absolutt ikke store!! 
Leser at hun sydde de sammen,
men jeg prøvde bare å knyte endene, og det funket fint det også!


Så er det jo bare å lage så mange man gidder, for det tar overhodet ikke lang tid,
bare man kommer inn i en "rutine".
Og fargene er det jo bare å "fråtse" i, så blir den akkurat som man ønsker!!
(bare for ordens skyld; min er ikke ferdig...)

Så da ble det jammen meg litt hjemmelaget på juletreet i år!
Morro!!

Ha en fin ukestart!!

1 kommentar:

  1. Så flott og så artig! Hun har mange gode tips, Karen, og dette er jo virkelig noe annet enn kjøpte girlandere!
    Nyt uka videre, klem fra meg;)

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!