fredag 18. november 2011

"Griserier"

En uke siden forrige innlegg nå, men jeg har ikke kjedet meg av den grunn...
Har holdt på med 2 bursdagsgaver, som skal leveres neste uke
(praktisk iforhold til transport, i disse dyre porto tider!!)
Bilde av de kommer etter jul, slik som mye annet!!

Men jeg har laget noe jeg kan vise frem nå da, nemlig
disse to sjarmørene her:


Disse skal, som de andre ranglene mine, bli med på julemesse om 14 dager!!
Men om noen ønsker å kjøpe dem før, så koster de kr 150,- + porto

Helheten ser du her

Ellers har jeg ikke helt gitt opp de evigvarende bestemorrutene mine,
så de dukker sikkert plutselig opp igjen!!

Har jo et par prosjekter på lur...

Ha en super helg, alle sammen!!

Og tusen takk for alle hyggelige kommentarer!



1 kommentar:

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!