søndag 8. januar 2012

Overraskelse...

...eller er det det????
Det jeg har holdt på med i de siste dagene, er nemlig dette:
Enda et teppe, gitt...
Synes det ble ganske søtt jeg da...
De andre jeg har heklet har jo vært i en av disse fargene,
så da tenkte jeg hvorfor ikke kombinere dem...
Holder på med enda et, i samme fargene, men i litt
annet antall på de fargede rutene...
Det går nemlig 5 ruter på et nøste, så da skjønner dere
kanskje hvordan det kommer til å bli seende ut!!
Kommer tilbake med bilde av det, når jeg bare blir ferdig!!
Dette er like stort som alle de andre, 70 x 55 cm,
og ligger til salgs her i eplabutikken min!!
 
Ha en fortsatt fin søndag!!

1 kommentar:

  1. Det ble sprekt!
    Gleder meg til å se neste også.
    Klem Tone

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!