søndag 29. januar 2012

Søstrene Grene

Som jeg nevnte igår, så var vi jo innom Søstrene Grene når vi var i Oslo.
Det er den eneste butikken jeg krever å besøke, når vi først er der...

Så da ble det jammen meg litt mer garn med meg hjem...
Det ble "bare" disse 8 nøstene denne gangen, og jeg har vel planer
 om å gjøre disse om til kluter etterhvert!!

Disse fargeblyantene, måtte jeg også ha!
Fargeskala'en er fantastisk!!
Blir i godt humør, bare av å se disse sammen!!

Ellers ble det jo litt småstæsj til ungene, og litt
mer melamin til kjøkkenskapene!!

Ha en flott søndag!!
(Vi drar på middag til svigermor, og gleder oss til det)


1 kommentar:

  1. Fått kjøpte deg litt av hver der, skatter.
    God middag!!!
    Klem Tone

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!