onsdag 25. januar 2012

Ufo'er...

...har en tendens til å ikke bli ferdige!!
Men nå har jeg tatt meg i det, og fått laget ferdig noe ihvertfall...

Som denne djevel-rangla

Ganske så snill og søt altså, og veldig glad i baby'er på
den rette måten!!

Den ligger til salgs her i min eplabutikk!!

Også denne froske-rangla ble gjort ferdig!!

Den nyeste "Tiana", siden den jeg hadde liggende,
plutselig en dag flyttet til en ny familie!
Der ble den tatt veldig godt imot, har jeg fått høre!!

"Tiana" ligger til salgs her i min eplabutikk!!

Disse ble ihvertfall venner...

Den siste av disse ufo'ene kommer i neste innlegg!!
Kan ikke vise alt på en gang heller...

Kan avsløre at den er ny, ikke laget før altså!!

Ha en fin onsdag!!
(Har dere forresten smakt den nye Freia melkebart....??
Den er utrolig godt og avhengighetssakapende)


1 kommentar:

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!