søndag 6. mai 2012

Lyslykter

En av mine kusiner lurte på om jeg kunne hekle noen lysglass til henne her forleden dag,
og jeg kunne jo ikke si nei!

Og de skulle være i grått garn, med rød sløyfe!
Så da var det bare å finne frem det da, og begynne oppdraget!
Godt jeg hadde nyankommet grått garn da, for har det ikke vanligvis i hus!

Hun bestilte 4 lysglass, men så har jeg bare 3 syltetøyglass stående,
så det siste må nok vente litt!!

Men tror mottaker blir fornøyd da!
Hun ble det da hun mottok disse også!!

***

Bestillingstunika'n blir litt i andre rekke, og det er like greit for tiden...
En smule lei mønsteret blir man jo, når det blir to like store prosjekter etter hverandre!
Mottakeren her, har sagt at jeg ikke behøver stresse, og det er jammen bra!!

Og mitt andre litt større prosjekt, har også gått litt i stå...
Kan ha noe med været ute å gjøre, da det har vært masse SOL i det siste og
tiden har blitt tilbragt ute, og da er håndarbeidet blitt byttet ut med jord og ved!!

Ha en flott søndag!
Vi skal på vennebesøk, og er lovet kake!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!