lørdag 19. mai 2012

Nesten ferdig...


...med et bestillingsverk, og noe til meg selv!!

Tunika'n jeg fikk bestilling på, (som du også kan lese mer om her)  
mangler å bli sydd sammen, og pyntekanten rundt!

Her ser dere noe av den, i skumringslys!!
Gleder meg til den er klar for sending, for jeg er en "smule" lei turkis nå...
Men veldig morro at flere liker det jeg gjør!
Og jeg kan røpe en ting, for de som lurer, det lilla og hvite jeg holder på med,
er noe til meg selv...
Skal få se resten når jeg bare blir heeeelt ferdig...
Tror det blir bra!!

***

Ellers er hodet veldig bra om dagen, og har ikke hatt hodepine/migrene på 14 dager,
så jeg takker nevrologen for super hjelp og gode medisiner!!
Nå er jeg, familien og ikke minst jobben fornøyd!! Hurra!!

Håper alle har hatt en super lørdag!!

1 kommentar:

  1. Så bra at du er bedre, migrene er no herk!!!
    Gleder meg til å se hva du holder på med.
    Klem Tone

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!