mandag 28. mai 2012

Tja, hva skal jeg si da....


Endelig ferdig med mitt "hemmelige" prosjekt!

Det ble en tunika til!! haha...

Bare begynte å hekle lapper, så ble det tatt derfra...
denne ble til, mens jeg heklet...

En liten detalj her, siden jeg måtte "legge" på litt,
da den ble litt smal til meg...


Også hele her!!

Skal ha hvite tights og tynn genser under, så blir det sikkert mye bedre...
Men bare "måtte" legge den ut...


 
Her ser dere siden enda en gang,
og jeg synes det ble litt artig med den lilla stripa!

Så hva synes dere da?

Vet fremdeles ikke om jeg er helt fornøyd,
så jeg bruker den selv...
Eller om jeg skal selge den...

Denne ble brått bursdagsgave (på etterskudd) til mamma,
og hun ble strålende glad!!!


Sånn er det, når man kommer inn på et spor...
Skal tro hva jeg skal finne på nå...har bare en stakkars klut uferdig....
men masse fristende garn!!

****
Og som tradisjon tro, har jeg flere prosjekter i hodet,
så da får vi se hva den neste uka bringer!!

Håper alle har hatt ei fin pinsehelg!!

2 kommentarer:

Tusen takk for alle kommentarer og tilbakemeldinger!!